shaashaa bloggen! :D

vaknade klockan 06:00 idag ;)
har redan hunnit sminka mig , klätt på mig tagit dagens outfit bilder o grejjs
så JA ni får en dagen outfit bild idag ;)
kul va?
hah
idag ska vi till komun huset istället för att vara på skolan för
vi ska ha nått studie besök;)
sen ska vi tillbaka efter lunchen och ha vanliga lektioner.. -.-'''
så jävla tråkigt för vi har bara språk o matte då..
vilket inte är mina fovvo ämnen precis ^^
men ajaa får väl ta det från den ljusa sidan att man slipper typ hela
förmiddagen av skolan.. :)
här kommer dagens outfit :

tröjan är gul men den ser ut som att den e vit eftersom det e svartvitt ^^
tycks?
<33


Kommentarer
Postat av: nånting på J xD

Gilla Gilla ;)



JAG SLIPPAR ÅNGE, O DET GÖR ITNE DUUU! :P



med vänliga hälsningar Jossan ^^

2010-09-14 @ 07:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0