shaashaa bloggen ♥
det har redan gått 1/3 del av terminen o:
men iaf har bakat kladdkaka och sätt lite på tv :)
bakade kladdkakan för att vi ska ha nån utflykt på skolan imorgon o hade inget annat fika :)
så jag ska ha med mig kladdkaka,jordgubbssaft o frukt :)
jag är typ as trött på morgonen så då kom maja på en jätte bra idé!
jag kan sova i bussen tills jag kommer till henne för då väcker hon mig♥
i helgen ska jag hem ♥
så ska vi till stan på lördag:) ♥
för jag måste köpa höst/vinterskor o en sån här halsduk som är rund och sitter ihop eller hur jag nu ska beskriva det :)
dom är så jävla fina!
men iaf nu sk ajag sova så jag får någorlundra bra sömn ♥
btw: berättade för mitt hjärta att jag var kär i han idah ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0