Så blir det..., :)

shaashaa bloggen !
just nu så ska jag baka kladdkaka för att vi skulle ha med oss nått fika till skolan imorgon för vi ska ha nån så kallad "mordgåta"!
tror det kommer bli ganska kul ;D
och för er som undrar varför jag har bestämmt mig för att ta med mig kladdkaka så är det för att det är det godaste jag vet efter min och majas hemmagjorda chokladsås!!
hahahahahahhah^^
imorgon ska jag tydligen spela nån som heter Mariana Lejonhufvud som är frun till gubben som är mördad...xd
jag ska ha 3 döttrar...xd
dom som ska spela mina döttrar e tydligen emma,evelin och erika :P
men vad jag vet så kommer inte erika till skolan imorgon :)
osså ska jag va faster åt jeff!!!!!XD
huhuh..,
varför vi skulle ha med fika till mordgåtan va för att vi skulle lådsas att vi åt middag...xd
och JA jag vet kladdkaka är bra som middag...xd
men nu måste jag gå och baka puss o kram..., <3
heddå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0