mjauuuwwhkakah♥

Har inte bloggat idag vet!
men har inte hunnit första vaknade jag 06:55 (05:55) så jag trodde jag hade 5 min på mig men hade 1 timme o 5 min på mig =.=''
FETT TERRANDE!'
så jag gick iaf ut runt klockan 06:00 och väntade på bussen så stog jag ute i typ 35 minuter tills jag kollade på blockan och såg att den var en timme tidigare en jag trodde !
så typiskt mig!
så jag gick in och väntade lite o sen gick jag ut igen !
hahah.., och inte nog med det!
jag somnade i bussen så då jag vaknade vare en invandrare som heter ***** som satt och stirrade på mig som om jag vore värsta kändisen!
fett jobbigt så jag bah "hallå! sluta stirra!"
o han bah stirra bort i typ 5 sekundeer sen sitter han och stirrar som ett jävla blockmongo igen!
sånt tör jag mig verkligen på!
hatar bär folk sitter och stirrar på en!
XD
iaf om man inte vet varför!?
men ajaa nu ska jag bah surfa lite (på internet för alla tröga hästkor som inte fattar) sen ska jag duscha!
hare bra puss hej <3;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0