Min dah idah , <3

klev upp tidigt imorse, fixade allt som man fixar på morronen :)
åkte till skolan på skolan blev det gym,eng,matte,no o lunch:P
på gymmet tränade jag ryggmusklerna och gick på löpband o grejjer :)
sen körde jag bänkpress :)
ahr fått reda på att jag måste träna svanken musklerna mer :)
bra att veta för om man vet så gåre juh fort att fixa ;)
men iaf har vart en ganska bra dag!
maja var frisk ! kul :D
satt i ett fönster som va typ 2-3 meter ovanför marken o jobbade !
var mycket lättare att koncentrera sig en vid en bänk!
huhuh lite konstigt men sant!
sen då jag skulle åka hem med bussen somnade jag så buss chaffören fick väcka mig!!XD
pinsamt pinsamt!
men thats me så inget att klaga på...xD
då jag kom hem slöade jag mest kolla lite på tv oh så :)
åt potatisgrattäng och revbenspjäll till middag idag :)
ganska gott faktiskt!:)
men nu har jag skrivit lite om min dagh nu ska jag gå och packa tills imorgon :)
blir ganska mycket packning eftersom jag ska ha saker till en och en halv vecka :)
btw: ledig från skolan imorgon :D:)
fast det kanske ni fattar om ni läser shemat under! ^-^
hare bra nu alla läsare!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0