Lite om mina viktigaste tjej bästisar:♥

Michaela norell:
Du och jag har så många fina minnen!
Du och jag = förevigt!
Vad som än händer komme jag alltid att älska dig!
Du är min hjärtis<3
Fjååtizar 4 lajf e du o jag <3
Browniie poowaah ;D
Älskar dig mest av allt <3

Maja vw:
Du och jag är bästisar förevigt!♥
du är fin och jag älskar dig väldigt mycket <3
vi har många fina minnen !
och det är du som har gjort så att jag har börjat sköta skolan!
det är tack vare dig jag har någon chans att få bra betyg och en bra framtid <3

Becka Udd:
Du är fin och rolig!
då jag är med dig blir det flum flum och åter igen flum!
du lyser upp mina dagar då jag är lessen och jag älskar dig!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0