Random stuffs ♥

Nu har jag så jävla tråk så nu tänker jag skriva ner alla jag kommer ihåg vad dom heter och jag kommer på i det här inlägget!
älskar er mest!!

Maja vikberg,Michaela norell,Daniella larsson,Nicoline nordström,Erika öberg,Jeff sundholm,Arvid oxelhöjd,Jack vetintevadduheteriefternamn,Jesper borg,Amanda whalsten,Pernilla fredriksson,Linnéa fredriksson,Melissa persson,Oscar fertig,Joel falk,Sornchai yulong,Elvis persson,Karin zimmerman,Josefine hedberg,Ida månsson,Jossan dicke,Rebecka udd,Jennifer bergström,Ronja östlund,Amanda östlund,Jhonna sundholm,Bella larsson,Ülker alijeva,Nattiz bodid,Natalie shelegi,Mattias vetintevadduheteriefternamn,Alexander boman,Annika lind,Emelie nyberg,Cassandra Larsson,Frida buhler,Elias sundkvist,Felicia näslund,Marica nilsson,Mathe,Oliver nordström (känner dig inte så bra men kan väl ändras),Alexander pirhonen, Och typ as många mer också men kommer inte på några just nu bah..xd
OCH VET ATT NÅGRA AV ER HAR 2 EFTERNAMN MEN PALLADE INTE SKRIVA MER EN ETT EFTERNAMN PÅ VARJE... XD

Ajaaah,,, jag typ la mig på sängen för att jag skulle vila typ 3 minuter men i stället somnade jag och låg och sov i 4 timmar!!!
xd
ajaa nu ska jag försöka hålla mig uppe i åtminstone en halvtimme till..xd
kommer sökert somna när som helst...xd
Idag på skolan fick vi typ Ha eng o kolla på nån jävla film,Leka kurra gömma..xd,Lära oss hjärt och lung räddning på dockor..xd,aula samling, och typ mentor information..xd
på kurra gömma ägde jag Maja,Nico,Erika och Amanda!!!
ingen hittade oss före typ 2 minuter innan vi sluta...xd
Ajaa stay alive för det kommer inte jag göra...xd
godnatt puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0