Har ganska mycket tid kvar så kan juh berätta för dig hur underbar du är <3

Jag älskar dig så jävla mycket!
du är fan bättre en allt på denna planet eller inte bara på planeten utan på hela universum!
du är så fucking älskad av mig att det går inte att beskriva i ord hur mycket jag en försöker!
du är min ängel som bara föll ifrån himlen rakt i min famn <3
kommer aldrig älska någon mer en dig <3
du är min bästa kompis förevigt!
du förstår mig så bra och det är lika för mig!
vi kan lita på varandra till 110 %
och jag vill hoppas och vet att det alltid kommer vara så <3
du är fan bäst gmn !
och du är så jävla fin!
du är den finaste jag vet!
dina ögon är så jävla fina!
och jag kanske låter lesbisk när jag säger så,
men då är ni barta idioter för jag älskar min bästis och tycker hon är fin,
och att hennes ögn är underbart vackra! och det är allt ! <3
du och jag har så många minnen <3
när vi låg och sjung utanför ica-maxi i gungan , polar , när vi va i lekebo parken o så jävla mycke annat bra!
visst, vi har bråkat några gånger men vi älskar ändå varandra jätte mycket för bråkena spelar ingen roll längre!
för nu är vi sams och det är jag så otroligt tacksam för!
du är min lilla bebi <3
du är min hjärtis, mitt hjärta , min älsk , min älskipelski <3
o ja du är så mycket!
ibland tror jag nästan att du och jag är systrar för vi är så lika varandra på sättet <3
både du o jag e fjortisar bara för att vi är så himla bra (aa' ;)
vi har samma klädstil och vi har så otroligt tillsammans <3
och du finns alltid om jag vill prata eller om jag är lessen <3
tack för att du finns gumman!
älskar dig michaelanorell!♥

Kommentarer
Postat av: Michaela

så jävla fkn fint jag blev tårögd gumman jag älskar dej mest av allt! :D§§

2010-10-30 @ 00:41:51
URL: http://michaelanorell.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0