Jag älskar dig gumman !
vänskap stavas M-I-C-H-A-E-L-A N-O-R-E-L-L!♥
du betyder så jävla mycket för mig!
det finns fan ingen bättre en du!
du och jag har så jävla många fina minnen !
vet inte vart jag ska börja!
kommer du ihåg första gången vi träffades ?
det var då nina pressenetrade mig för dig och det är jag så jävla tacksam för du är den bästa vännen jag någonsin kommer att kunna få!
och våra andra galna minnen!
som då vi satt i lekebo parken och sjung och dansade till massa fjortis låtar och då vi var och badade i havet och då vi var vid campingen och simmade över hela sjön!
vi har mer minnen en jag någonsin kommer kunna skriva ner!
<3
du och jag förevigt honey <3
vi kommer få så jävla roligt då jag kommer till dig om 9 dagar <3
hoppas tiden går fort för jag saknar dig mer en någonsin <3
önskar att vi kunde vara med varandra mer <3
jag hatade vårat bråk vi hade i sommras !
jag vill aldrig mer bråka med dejj och jag ska aldrig mer bråka med dejj'!
jag kommer aldrig mer kunna leva ett liv utan dig!

puss och kram på dig gumman älskar dig!






btw: klicka på bilden för att komma till michaelas blogg <3

Kommentarer
Postat av: Michaela

aw vad sjukt fin av dig hjärtat finns ingen som du jag älskar dej ♥

2010-10-14 @ 20:30:00
URL: http://michaelanorell.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0