!!:D

asso seriöst!
Nu ska jag berätta lit eom mig själv till er som vill vet!
Jag heter josefine frisk och kommer från ljungaverk/sundsvall :)
mamma bor i sundsvall och pappa i ljungaverk jag är oftast hos pappa men hos mamma ibland!
jag har 3 syskon som heter emma,julia och tomas!
min mamma heter eva och min pappa heter peter!
jag älskar min blogg och jag älskar att blogga!
men det bästa med hela bloggen är läsarna!
älskar verkligen att folk faktiskt läser min blogg för vad skulle det vara för nytta annars ? :)
det ända som saknas nu är lite komentarer!
mina 2 högsta drömmar är att bli kändis och storbloggare!
jag älskar och göra bloggdesigner och den jag har nu är sämst jag vet men arbetar på en ny :)
jag älskar att rita och ibland lägger jag upp lite bilder på det jag har ritat!
:)
min bästa kompis heter michaela och hon är mitt hopp i livet!<3
hon och jag har varit kompisar i 4 år :)
och jag litar på henne till 110 %<3
men nu vet ni lite hoppas att ni vet lite nu :)
annars äre bara att fråga ;D



gammal bild från förra året :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0