aa.., precish..,

haha shaashaa bloggen!

nu vet jag att ni tycker jag e sämst i världen på att uppdatera men jag har haft 3 prov denna veckan..,

inte så kul som ni tror..,

hade prov i Eng,Matte o Franska...

på Matten fick jag 30/31p! ;D

så jävla skillad va jag!

för det fär felet jag fick va bah ett slarv fel ;D

och i eng vet jag inte hur det gick o inte i franskan heller..,

men min franska lärare har  bestämmt sig att jag ska få MVG han  har gått omkring och sagt hela veckan att jag ska få MVG och att erika måste träna..., xd

men nu är alla proverna gjorda så får vi se hur det går (:

idag har jag varit med Daniella ;D

kulkul :)

vi typ va ute o fjantade oss o köpte godis och pallade äpplen..xd

då vi två är med varandra känns det som att man går i lekis igen!

så många minnen med den tjejen ;D

kulkul!

men nu ska jag sova!

puss o kram hejdåå <3

godnatt!<3

 

 

IGGA BILDEN SOM FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0