.. <3

funderar på om alla ord du sa var sanna om du verkligen menade det du sa.
du kanske bara har ljugit hela tiden :'/
vad kan jag veta om det lixom..,
jag är juh inte du och jag kan inte läsa tankar så det finns ingen chans i världen att jag ska veta nått..
du kanske avskyr mig du kanske tycker att jag är jobbig du kanske bara vill få mig att bryta ihop..,
eller så älskar du mig som du sa men då skulle du väl inte göra såhär eller ?
mina känslor känns jävligt blandade just nu och jag vet inte vad jag ska göra..,
men jag tänker inte ge upp mitt liv för är det nått jag har lärt mig här i livet så är det att man ska stå upp för sig själv och våga säga sin åsikt..,
jag vet inte om du bara spelade i början för att få mig känna såhär? :/
jag förstår mig inte på dig just nu eller är det jag som har gjort något fel ?
isåfall bara säg det till mig för om du inget säger kan jag inget ändra..
och du kan fråga mig saker och du kan säga saker till mig för jag håller dom inom mig!
ingen annan behöver veta det du säger till mig!
det är våran ensak och ingen annans!
så är det bara!
men jag kan inte ändra på mig jag kan ändra på småsaker som du tycker känns konstigt men inte på själva mig för jag är och kommer alltid att vara just det , mig!
just nu är vi bara kompisar och jag accepterar det men jag önskar och jag hoppas att det nån dag kommer utväcklas till något mer seriöst !
till kärlek!
det är inget konstigt i det för kärlek vill väl alla känna , eller?
iallafall vill jag känna den med dig för jag är kär i dig..,
du vet vem du är..,
behöver inte säga mer en det !
men hoppas du förstår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0