-.-'''''

Har kommit hem från skolan..
fick veta nått intressant på skolan också NOT!
vi skulle ha franska prov nästa vecka sa min franska lärare..., men nu helt plötsligt ska vi hare den här veckan...,
alltså har vi 3 prov denna vecka!
matte,eng och franska!
fett jobbigt!
men iaf var jävligt skillad idag på skolan med!
först sa jag typ ublääääääääuuä asso jag typ skrek lågt på nått konstigt sätt till en utlänsk kille för jag hade tråk o har gjort det till alla hela dan,, då gör han lika dant så jag börjar asgarvar o nästan ramlar i trappen..., sen på musiken hände det typ 4 perversa saker..., först tyå åkte min tröja ner så **** stirrade på mina bröst,, sen hade ***** typ ***** på lektionen..., sen råkade **** kolla på ****** ***** utan flit,, sen sa ***** instrumment är som tjejer man vill bara gå fram o ta på dom..., väldigt lustigt eller hur?
sen på hemkunskapen sista lektionen var våran fröken typ full tror vi ?
hon typ skrattade åt allt och typ betädde sig som hon vore full.., hon ASGARVADE för att vi frågade var det fanns diskhanskar och hon typ tryckte upp 2 soppåsar i ansiktet på nå tjejer o hon gjorde allt möjligt konstigt..,
sen började *** o ***** o lådsas ****** varandra * ******.., ;)
så jävla fail för då fick *** en jävla grill pinne * ****** ***** så det blev *** * *************...,
sen råkade *** kasta en pangkaka i taket så den fastnade där.., den sitter kvar där...,
och fröken stirrade i taket i cirka 1 minut men såg den inte!
skillat!
men aja måste plugga nu!
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0