ööhmm ? var ska vi börja ?

eehhhmm..... för det första jag har panik för jag vet inte vad jag ska ha på mig !
för jag vill ha mjukisbyxer men jag vill ändå ha tights o jag vill ha leo linne men jag vill ändå ha ett rosa linne ist!
jag får fuckingh damp..xD
sen vill jag säga att jag älskar mina vänner miljarder varv runt jorden gånger om !
o finns alltid om ni vill prata <3
o sen vill jag säga att jag har gått och blivit kär!
varför måste allt hända samtidigt ?
sen vill jag ändå inte bli ihop med någon för jag vet flera som är kär i mig och vill inte såra deras känslor genom att bli ihop med någon annan !!
jag får DAMP helt enkelt !!
XD
sen får jag damp för att det går inte att få till mitt hår idag !
och sen får jag damp på att min nagel låssnade så jag måste limma fast den !
åååååhh,, xd
men nu ska jag sluta berätta om mitt damp o berätta vad vi ska göra idag ist !
jag o michaela ska till en kompis o vad vi ska göra vet jag inte !!XD
o sen vet jag inte om jag ska sova hos michaela inatt !
xd
asså jag vet inget just nu..xd
vet bara att det e allmänt jobbigt att inte veta nått..XD
vet inte ens om våran kompis ska ta med sig en kompis!!XD
men nu skiter jag i det o fixar med kläderna och håret så det blir bra istället!
och limmar fast den där jävla nageln..xD
ajaa bye bye, ses senare :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0