huhuh,

Shaaashaaa bloggen !
först vill jag bara säga förlåt för att jag inte har bloggat,
provet blev inställt igår så följde jag med maja hem efterskolan, sen då jag kom hem lyssnade jag ksk på 3 låtar sen typ somnade jag runt kvart över sju;o
fett mysigt men ändå inte okejj.. XD
jag sov fan i 11,5 timme typ.. XD
sen pluggade jag imorse eftersom vi skulle ha provet idag , !
äntligen klart !!
och tror faktiskt det gick bra ! :)
bara att hålla tummarna eller vafan man nu ska säga.. XD
sen gjorde vi matte diagnos idag också det gick väl också bra tror jag.. XD
seen ska vi göra nån film annalys bah lite synd att jag inte kommer ihåg nått från filmen typ eftersom jag har proppat hjärnan med geografi.. XD
men iaf nu ska jag snart sova för jag är astrött och klockan är bara 10 i 10 men skit samma somnade kvart över sju igår så den är mycket om man gemför och måste upp 5 för jag ska duscha/bada imorgon på morgonen .. XD
ajaa sov gott alla sötisar :P
alla fulisar med :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0